CRM – Význam zkratky

CRM- Customer Relationship Management

CRM neboli řízení vztahů se zákazníky.

Jde o systémový přístup, díky kterému lze získávat a udržovat co nejlepší a nejhodnotnější vztahy se zákazníky.

Tento přístup, který co možná nejvíce respektuje zákazníka má za cíl vytvořit pevný, na důvěře založený vztah mezi zákazníkem a podnikatelem. Důvodem pro řízení vztahů se zákazníky a generování výnosů z něho je to, že tento přístup je levnější než získávání stále nových zákazníků.

Oblast CRM je propojená s technologiemi, které pomáhají uplatnit CRM strategie v praxi, ty se nazývají CRM systémy.

Pokud uvažujete o založení nové firmy, můžete se obrátit na konzultanty společnosti Profi-kancelář s.r.o. Ceník založení firmy zde.

Další související termíny:

Naše společnost neposkytuje právní poradenství, údaje na stránkách uvedené jsou informativní. V případě zájmu vám rádi sjednáme schůzku v osvědčené advokátní kanceláři.