Virtuální asistentka

Pro samostatné podnikatele i výkonné firmy máme moderní virtuální asistentku – softwarového robota s umělou inteligencí a lidskou podporou. Virtuální asistentka spolehlivě řeší jednoduché úkoly a pokud si budete přát, umí se propojit s mobilem, kalendářem a účetnictvím. Výhodou virtuální asistentky od Profi-kanceláře je, že pracuje 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Zastane vás, když nejste zrovna online, domluví schůzky a porady, zapíše, co jí nadiktujete, ohlídá termíny a připraví vám klíčové informace z firmy.

Virtuální asistentka

Hlavní funkce virtuální asistentky:

  • zápis úkolů, hlídání termínů a priorit
  • sjednání času a místa schůzek či porad
  • sepsání a distribuce zápisů z jednání, delegace úkolů
  • vytvoření reportů a přehledů
  • vyhledání informací ve firemních systémech
  • příprava podkladů k fakturaci
  • příprava a publikace příspěvků na sociálních sítích
  • jednoduchá komunikace za podnikatele
  • ve spolupráci s člověkem provede přepis a korekturu textů a přípravu obchodní korespondence

Virtuální asistentka ve virtuální kanceláři

Proč firmy stěhují svá sídla do Prahy? Proč si řada živnostníků zakládá vlastní s.r.o.? Zjednodušeně řečeno – chtějí minimalizovat rizika, chtějí lépe vypadat a efektivněji fungovat. Díky letitým zkušenostem dokáže Profi-kancelář zajistit spolehlivý, ekonomicky maximálně přínosný servis virtuální kanceláře, včetně umístění sídla firmy, denní recepce a administrativních služeb. A pokud máte práce nad hlavu, podnikání vám i vašim zaměstnancům usnadní právě virtuální asistentka propojená na chytré aplikace.