Virtuální asistentka

Pro samostatné podnikatele i výkonné zaměstnance máme moderní virtuální asistentku – softwarového robota s umělou inteligencí a lidskou podporou. Virtuální asistentka spolehlivě řeší jednoduché úkoly a pokud si budete přát, umí se propojit s mobilem, kalendářem, účetnictvím a e-shopem. Virtuální asistentka od Profi-kanceláře pracuje 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Zastane vás, když nejste zrovna online, domluví schůzky a porady, zapíše, co jí nadiktujete, ohlídá termíny a připraví vám klíčové informace z firmy.

Virtuální asistentka

Hlavní funkce virtuální asistentky:

  • zápis úkolů, hlídání termínů a priorit
  • sjednání času a místa schůzek či porad
  • sepsání a distribuce zápisů z jednání, delegace úkolů
  • vytvoření reportů a přehledů
  • vyhledání informací ve firemních systémech
  • příprava a publikace příspěvků na sociálních sítích
  • jednoduchá komunikace za podnikatele
  • ve spolupráci s člověkem provede přepis a korekturu textů a přípravu obchodní korespondence

 

Virtuální asistentka pro účetní a obchodníky

  • přepis faktur ze skenů a PDF do účetního systému
  • zahájení a hlídání schvalovacích procesů
  • upomínání nezaplacených faktur
  • pravidelná i ad hoc příprava přehledů pro manažery
  • vyhledání a doporučení prodejních příležitostí
  • on-line poradenství na webu a e-shopu
  • sestavení a prezentace nabídek na míru návštěvníkům e-shopu

 

Virtuální asistentka ve virtuální kanceláři

Proč firmy stěhují svá sídla do Prahy? Proč si řada živnostníků zakládá vlastní s.r.o.? Zjednodušeně řečeno – chtějí minimalizovat rizika, chtějí lépe vypadat a efektivněji fungovat. Díky letitým zkušenostem dokáže Profi-kancelář zajistit spolehlivý a ekonomicky maximálně přínosný servis virtuální kanceláře s recepcí a administrativními službami. Nyní vám podnikání a práci vašich zaměstnancům usnadní virtuální asistentka propojená na chytré aplikace.

Jak funguje virtuální asistentka

Jestliže chcete zvládnout více práce za méně času, virtuální asistentka vám pomůže. Určitě i vám zabírají různé drobnosti ve výsledku hodiny denně a občas na pár důležitých věcí zapomenete… Virtuální asistentka vede evidenci všech požadavků, které jí svěříte – zaslat je můžete e-mailem nebo prostřednictvím krátkých zpráv.

Pokud zadání vyřeší sama, proběhne vše ihned – pokud si umělá inteligence není jistá, zeptá se vás nebo předá požadavek lidskému operátorovi. Vše probíhá tak, jak si službu nastavíte a jak ji průběžně učíte. Můžete si rovněž objednat automatická upozornění na důležité události nebo povinnosti podnikatele či majitele s.r.o. Nejjednodušší způsob je službu objednat a sami uvidíte, co vše můžete delegovat a kolik času vám virtuální asistentka ušetří.