Jak to chodí ve virtuální kanceláři

Přemýšlíte, že byste si zřídili virtuální kancelář, ale nevíte co se pod pojmem virtuální kancelář skrývá? Nebo jste si ji u nás zřídili, ale nevíte co všechno patří do jejích služeb? Rádi vás seznámíme s tím, jak funguje virtuální kancelář u nás.

Registrační sídlo
Po uzavření smlouvy o umístění sídla a poskytování administrativních služeb vám zajistíme přepis sídla firmy v obchodním rejstříku (nově veřejném rejstříku). Tím se vaše společnost přesune do našeho kancelářského centra a všechna nová korespondence bude mířit na vaši novou pražskou adresu. Každý zákazník, který se podívá do rejstříku a vyrazí na adresu sídla firmy, dorazí na naši milou recepci.

Pošta a balíky ve virtuální kanceláři
Naše recepce se svědomitě postará o všechny vaše zásilky, přesně podle pokynů pro přebírání a přeposílání korespondence a balíků, které jste si nastavili při podpisu smlouvy. Tyto pokyny můžete kdykoliv upravit.

Pokud máte nastaveno dosílání korespondence, příchozí zásilky vám budou oznamovány v den přijetí e-mailem a následně přeposlány na vaši adresu 1x týdně nebo měsíčně. Máte-li nastaveno osobní přebírání pošty, tak vaše zásilky u nás uložíme a vy si je můžete vyzvednout kdykoliv v pracovní době recepce. Pokud u nás nemáte nastaveno přebírání pošty, došlé zásilky vracíme odesílateli. V tomto případě můžete uvažovat o objednání dosílky přímo a České poště.

Návštěvy a rezervace prostor
Pokud jste nezadali jiný postup, naše recepční vám ihned, jak do virtuální kanceláře dorazí neohlášená návštěva, zatelefonuje a příchozího předá. Nebudete-li na zadaných číslech dostupní, vysvětlí situaci příchozímu a vám zašle vzkaz. Co se týče ohlášených návštěv, pokud vaše návštěva dorazí dříve než vy osobně, recepce se o ní postará, nabídne občerstvení a jednání začne jakmile dorazíte vy.

Rezervace kanceláří je možná po domluvě s recepcí, rádi vám potvrdíme zda a kdy máme ve vámi požadovaném termínu volné kapacity. Pro vaše klienty je možné předem objednat občerstvení a také zajistit např. plátno a projektor nebo flipchart. Wifi je v našich virtuálních kancelářích samozřejmostí.

Vzkazy a telefonní linka
Jako jednu ze služeb si můžete zřídit pražskou telefonní linku přesměrovanou na váš telefon nebo obsluhovanou operátorem. V takovém případě naše recepce převezme jménem vaši firmy vzkaz a okamžitě vám ho předá e-mailem nebo vás informuje telefonicky.

V případě jakýchkoliv dotazů a žádostí se neváhejte obrátit na recepci, jsme tu pro vás.