Virtuální asistentka

Pro samostatné podnikatele i výkonné firmy máme moderní virtuální asistentku – softwarového robota s umělou inteligencí a lidskou podporou. Virtuální asistentka spolehlivě řeší jednoduché úkoly a pokud si budete přát, umí se propojit s mobilem, kalendářem a účetnictvím. Výhodou virtuální asistentky od Profi-kanceláře je, že pracuje 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Zastane vás, když nejste zrovna online, domluví schůzky a porady, zapíše, co jí nadiktujete, ohlídá termíny a připraví vám klíčové informace z firmy.

Virtuální asistentka

Hlavní funkce virtuální asistentky:

  • zápis úkolů, hlídání termínů a priorit
  • sjednání času a místa schůzek či porad
  • sepsání a distribuce zápisů z jednání, delegace úkolů
  • vytvoření reportů a přehledů
  • vyhledání informací ve firemních systémech
  • příprava a publikace příspěvků na sociálních sítích
  • jednoduchá komunikace za podnikatele
  • ve spolupráci s člověkem provede přepis a korekturu textů a přípravu obchodní korespondence

Virtuální asistentka ve virtuální kanceláři

Proč firmy stěhují svá sídla do Prahy? Proč si řada živnostníků zakládá vlastní s.r.o.? Zjednodušeně řečeno – chtějí minimalizovat rizika, chtějí lépe vypadat a efektivněji fungovat. Díky letitým zkušenostem dokáže Profi-kancelář zajistit spolehlivý a ekonomicky maximálně přínosný servis virtuální kanceláře, včetně umístění sídla firmy, denní recepce a administrativních služeb. A pokud máte práce nad hlavu, podnikání vám i vašim zaměstnancům usnadní právě virtuální asistentka propojená na chytré aplikace.

Jak funguje virtuální asistentka

Jestliže chcete zvládnout více práce za méně času, virtuální asistentka vám pomůže. Možná i vám zaberou různé drobnosti ve výsledku hodiny denně a občas na pár důležitých věcí zapomenete… Virtuální asistentka vede evidenci všech požadavků, které jí svěříte – zaslat je můžete e-mailem nebo prostřednictvím krátkých zpráv. Pokud zadání vyřeší sama, proběhne vše ihned – pokud si umělá inteligence není jistá, zeptá se vás nebo předá požadavek lidskému operátorovi. Vše probíhá tak, jak si službu nastavíte. Můžete si rovněž objednat automatická upozornění na důležité události nebo povinnosti podnikatele či majitele s.r.o. Nejjednodušší způsob je službu objednat a sami uvidíte, co vše můžete delegovat a kolik času vám virtuální asistentka ušetří.